LCW vs Joven

posted under , , , , , by Besim

7 mart 2008, bir iş görüşmesine daha gittim.Diğerlerini daha önce burada yazmadığım için bu biraz havada kalmış olabilir.Pazarlama ilanlarına aldanıp çok salak iş görüşmeleri yaptım.

Dün daha önce anlaştığımız gibi bir arkadaşımla masa tenisi oynamak için tempo cafe'e gittim.Geç kalacağım endişesiyle arabaya bindim ve mekana 15dk kadar erken vardım.Oturdum soğuk bişeyler içtim.Kocaeli'nin yerel gazetelerinden birini aldım ve iş ilanlarını karıştırmaya başladım.Bana uyan (vasıfsız eleman) ilanları içinden 5 tanesini telefonuma kaydettim.


  1. Yahyakaptan'da halı saha,yatılı eleman.02623114966/05322349540
  2. Yuvam Akarca'da lokanta,garson-komi. 05343310744
  3. Umuttepe kampüsü Yavuz Selim öğrenci yurdu kantini,eleman.02623591104
  4. Oyakbank yanı. garson part time.02623231862/05332639565
  5. Radyo programcısı 02623249800 (radyo programcılarının ilanla işe alındıklarını bilmiyordum.tuhaf)


Akşam arkadaşımdan ayrıldıktan sonra listeden seçtiğim; bana en uygun 4. şık için iş görüşmesine gittim.Yürüyüş yolunda, karıların 8 mart dünya kadınlar günü yürüyüşünü hemen gectikten sonra kafama kuş pisledi.Hayırdır inşallah,iyi şans getirir falan demedim, bastım kalayı.Ulan iş görüşmesine gidiyorum,kafama kuş pisliyo.Hemen bi koşu Yeni Cuma Camii'ne gittim.Kafamı temizledim.Bir Winston Light,bir Kav kibrit aldım ve yoluma kaldığım yerden devam ettim.

Oyakbank'a geldim iki tane restoran yan yana; acaba hangisi diyerek numarayı çevirdim."Ben iş ilanı için rahatsız etmiştim.İlanda isim yazmıyodu da..bıdı bıdı.Bugün gelsem görüşebilir miyiz?"
"Tabi buyrun."
Sigaramı bitirdim,girdim içeri.Joven Restoran&Cafe.Gençler güleryüzle karşıladılar, ben de hepsine selam verdim.
"Buyrun ne alırdınız?"
"Ben iş ilanı için gelmiştim."
"Peki siz şöyle oturun."Gider patronu çağırır.

Fatih Bey gelir gelmez,hatta daha oturmadan ilk sorusu: "tecrübeniz var mı?" oldu.
Ben de"yumurtacıda çalışmam sayılmaz galiba" dedim.Genel gecer tanışma faslından sonra hangi saatler arasında,hangi günlerde ve ne kadar süre için çalışmayı düşündüğümüzü konuştuk.O da benim gibi kısa süreli bir beraberlik istemiyordu.

Hatta benim MSA planımdan da bahsettim.Gereken parayı ve o parayı bu işte çalışarak biriktirmeyi düşündüğümü,buradan hesapla bir sene çalışarak bu parayı biriktiremeyeceğimi ve dolayısıyla uzun bir birliktelik olacağını söyledim"Eğer full time çalışsaydınız aşçılık eğitiminizi biz verirdik,200 çeşit yemek var dünya mutfağından" dedi.("aaah ah" dedim içimden)
Akşamları 18:00-24:00 arası.Haftada 6 gün çalışmaya anlaştık.
Aylık 380ytl mayış+100~ytl bahşiş(çalışma süresi üzerinden hesaplanıyormuş)+sigorta
Eğer sonuç olumluysa çarşamba gününe kadar arayacaklar,olumsuzsa bana cevaben dönmeyeceklerini söyledi.Zira iki gün daha ilan gazetede yayınlacak .Beni görür görmez hemen başla demeleri mantıklı değil.Benden daha iyisini bulmaları zor ama imkansız değil neticede.



Bugün (09.03.2008) evde, internet başında oturuken telefon çaldı.Bilmediğim bir numara(tabi ki aklıma hemen Joven geldi), açtım;bilmediğim bir ses:

"Daha önce bize bir iş başvurusu yapmışsınız.Yarın 12:30 da Outlet center LCW'de görüşmeye gelebilir misiniz?"

"Tabi, tabi,iyi günleer.."

Ben LCW'de çalışmayı çok istiyordum.Hatta kabul edildiğim Migros işinden o yüzden vazgeçtim.Migros insan kaynakları ile görüşmeme gitmedim, ne yaptım?LCW' e gidip iş başvuru formu doldurdum.Doldurduğum iş başvuru formunda gelecek planlarınız ile ilgili kısma:"Okulu bitirip ,LCW de yönetici olmak istiyorum"yazmıştım.
Gerçekten de istiyordum.
Uzun süre LCW'den ses çıkmadı.Ben de hayatıma ve bu hayatımda önemli bir yere sahip olan iş arama maratonuma kaldığım yerden devam ettim.Hikayenin kalan kısmını anlamışsınızdır.

LCW: 300-350 ytl maaş ! Çağırdıklarına göre formumu incelediler ve muhtemelen işe kabul edecekler.
Joven: 380ytl maaş + 100 ytl bahşiş + sigorta ! Görüşme her ne kadar güzel geçse de,sonuç olumlumu?, değil mi? bilemiyorum.Ve işin güzel yanı, olumsuz halde beni aramayacak olmaları.




Şimdiii..
  1. LCW'e giderim, işi kabul ederim.
  2. LCW'e giderim, işi kabul etmem.
Her iki secenek için iki koşul daha var:

  1. Joven işe başladıktan sonra beni arayıp,sonucun olumlu olduğunu söyler.
  2. Joven beni aramaz



1.seçenek ve 1. koşul: Zor bir duruma düşmüş olurum,LCW'den ayrılmak o saatten sonra bana yakışmaz.Güzelim Joven fırsatı götümde patlamış olur.Tabi hangisi hayırlı ben bilemem.

2. seçenek ve 2. koşul : Daha zor bir duruma düşmüş olurum,zira işsiz kalırım.

Ne yapsam?

Yarın herşey sonuçlanacak...Allahım hayırlısı neyse sen bana onu nasip et.(amin)

0 yorum

Make A Comment

Kimdir?

Fotoğrafım
Besim
söylenenlerin hepsi asılsız.
Profilimin tamamını görüntüle

Ekle

EkleBunu RSS Ekle Butonu EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu

 RSS

İzleyiciler

Blog Mlog

Make Money Blogging Promote Your Blog Make Money Blogging

Be The Change

The Hunger Site
Blog Directory

Bu aralar merak ettiklerim

  • Sonucu açıklanmayan derslerden kaç aldım acaba?
  • Bu blog için bedava embedded flash player nerden bulurum?
  • Derslerin hepsini finallerde verebilirsem dönem arası nereye gideyim?
  • Proje için tersaneden izin alamadım. acaba erol hoca proje konusunu bu saatten sonra değiştirmeme izin verir mi?
  • Arkın Allen, acaba anasır ı erbaa dörtlemesinin son albümünü yapacak mı?
  • Hayrullah Ersöz nasıl bi insandır?

Etiketler

LCW (4) kocaeli üniversitesi (3) part time (3) video (3) free running (2) izmit (2) iş görüşmesi (2) jim carrey (2) kocaeli (2) kou (2) sinema (2) tavsiye (2) tema (2) 11 nisan (1) 5min (1) Birgün anlarsın (1) Brad Pitt (1) Chip dergisi (1) Karma (1) Men Dakka Dukka (1) Rolling Stones (1) Ruby Tuesday (1) Tema Grup (1) Zooey Deschanel (1) acısu (1) adam fawer (1) adek (1) alemdar (1) anket (1) arkın allen (1) asus a2500h (1) audrey taotou (1) aziz nesin (1) aç kal (1) açılış konuşması (1) badem (1) badem ağacı (1) bay evet (1) bedava (1) benicio del toro (1) bilgisayar (1) björk (1) blog (1) branka katic (1) budala kal (1) cennet (1) christiane paul (1) cinema (1) dave87 (1) delimanyak (1) demir adam (1) depresyon (1) doğumgünü (1) e-course (1) e-kurs (1) edward norton (1) eksisozluk (1) erkek oyuncular (1) ev yapımı (1) eğitim (1) eğlence (1) fable (1) fan (1) ford (1) fragman (1) gnctrkcll (1) grup luxus (1) gurbet (1) hasret (1) hayaller (1) hayat (1) hayatı yakalayamamak (1) hayrullah ersöz (1) helena bonham carter (1) here it goes again (1) homemade (1) human chair (1) idealler (1) iron man (1) iş aramak (1) iş ilanı (1) jason statham (1) jean reno (1) jet li (1) johnny depp (1) joven (1) jumper (1) kate beckinsale (1) keira knightley (1) kimdir (1) kitap (1) koan (1) kocaelispor (1) kırmızı hap (1) laptop (1) link (1) luxus (1) mad world (1) makine mühendisliği (1) marion cotillard (1) marisa tomei (1) mel gibson (1) mercan dede (1) meslek (1) mevlana (1) moritz bleibtreu (1) motivasyon (1) motivation (1) msa (1) my paper (1) naomi watts (1) neden saçların beyazlamış arkadaş (1) nedir (1) ocw (1) ok go (1) olasılıksız (1) open course ware (1) opensourceblogging (1) oriental blues (1) oyun (1) parkour (1) parkur (1) planlar (1) russell crowe (1) scarlett johansson (1) sean penn (1) site felsefesi (1) staj (1) stay foolish (1) stay hungry (1) steve jobs (1) stratastencil (1) tavsiyeler (1) tema değişikliği (1) template (1) templates (1) uma thurman (1) usb fan (1) vefalı aslan (1) vinsan (1) vize programı (1) volfied (1) yanlızlık sanatının ustasıyız (1) yedekleme (1) yes man (1) yol geçen hanı (1) youtube (1) youtube jacker (1) youtube'a giriş (1) yunus emre (1) zen (1) zenhabits (1) Ümit Yaşar Oğuzcan (1) çocukluk (1) ömer faruk tekbilek (1) üniversite kursları (1)